top of page
Easykom 2 (800x560).jpg

EasyKom

Ny bruger:

Eksisterende bruger:

Tilmeld ekstra barn under samme konto:

For at tilknytte et ekstra barn til en allerede oprettet bruger, anvendes funktionen "opret bruger". Her tastes det nye barns cpr-nr samt din email-adresse. 
Herefter logger du ud og systemet opdateres. Log ind igen og det ekstra barn er nu tilknyttet. 

 

Tilbagebetaling

Tilbagebetaling/udbetaling af penge til jeres barns EasyKom konto kan kun ske ved at kontakte klubben på email kluballeroed@alleroed.dk

 

Ved aflysning af weekend/ugeture, eller udmeldelse af klubben vil pengene automatisk blive overført til mors Nemkonto. Skal pengene IKKE overføres til mors Nemkonto skal klubben kontaktes på email kluballeroed@alleroed.dk

 

Ved aflysning af dagligdags ture, f.eks. biograf, fisketur m.m. tilbageføres pengene til barnets aktivitetskonto i EasyKom.

​

EasyKom / Digitale Kasse

Med EasyKiosk´s digitale kasse, kan I nemt få et hurtigt overblik over det som klubberne tilbyder i deres Café og de aktiviteter og ture, der er på programmet. 

Dog bruger vi primært vores klubblade til at reklamere for vores ture og arrangementer. Så husk at tjekke KLUB ALLERØD NYT eller her på hjemmesiden.  

Alle vores medlemmer registreres, når de bliver indmeldt og får helt automatisk tildelt et klubnummer som vi/I skal anvende i EasyKom.

Her får I straks et overblik over saldo, dagligt forbrug, og det er også muligt at fastsætte en daglig beløbsgrænse for tilkøb i f.eks. Caféen.

​

Sådan sætter du penge ind på dit barns café, aktivitets, hobby konto:

​

EasyKom er Klub Allerøds betalings- og medlemssystem.

Er du endnu ikke oprettet på EasyKom, så skal du først have adgang.

På forsiden af kluballeroed.dk skal du klikke på ”Opret bruger”. 

​

Bemærk, at der kan forekomme lidt ventetid, før I modtager jeres login-link, da dette skal gøres manuelt.

Når du har modtaget dit login-link, skal du lave en ny adgangskode. Du bliver viderestillet til en side hvor du kan rette dine personlige oplysninger. Det er vigtigt for os, at I retter de personlige oplysninger, så vi har de rigtige telefonnumre og informationer om jeres børn.

Næste gang du skal logge ind, kan du bruge det link der ligger på kluballerod.dk. Du skal blot klikke på ”EasyKom login”. 

​

Information vedrørende tilmelding af ture

Det er kun muligt at betale til nogle ture hjemmefra via EasyKom. Det er så vi har mulighed for at ”retningsbestemme” visse ture til fx en årgang eller et klassetrin. På den måde ved vi cirka hvor mange medarbejdere, busser og hytter/lejligheder vi skal bruge. Der medfølger en vejledning ved tilmeldingen til større ture.

Andre ture, såsom biograf, fisketur, legeland eller andet skal børnene selv møde fysisk op i klubben og tilmelde sig turen. Er der penge på aktivitetskontoen får barnet en plads med det samme, forudsat turen selvfølgelig ikke er udsolgt.
 

Du har nu mulighed for at sætte penge ind på følgende konti: Cafe, Aktiviteter og Hobby/Værksted.

Man kan få en sms, når der ikke er flere penge på en bestemt konto. Denne funktion kan aktiveres under ”Adviseringer”.

Trykker man nu på cafékonto, vil man kunne se, hvad der bliver købt i caféen.
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​
​

 

Forældreadgang:

Fra web-indgangen kan forældre indsætte penge på barnets konto og ”øremærke” pengene til f.eks. cafe, hobby/værksted eller aktivitetetskontoen. I vil som forældre altid kunne se den aktuelle konto-/saldooversigter, sætte beløbsgrænser, svare på tilladelser mm. 

Kan du/I ikke logge ind på Easyom, eller har du/I ikke modtaget en mail fra os el. EasyKom, så kan du trykke HER for at opdatere jeres oplysninger. Det er højst sandsynligt, fordi vi ikke har jeres nuværende mail-oplysninger, at I ikke har modtaget noget login.

​

​

HVIS I IKKE HAR ADGANG:

Kan I ikke få adgang til EasyKom eller har ikke modtaget en mail med login, kan I trykke HER for at få adgang. I skal blot indtaste jeres nuværende E-mail, og så får I tilsendt et login. Der kangå op til 24 timer, inden man modtager mailen fra EasyKom.

​

OBS Husk at tjekke jeres SPAM-filter hvis I ikke modtager en mail med login. Dette er, noget vi oplever relativt ofte.

​

Forældre Appen:

Med denne app, som både IOS og Andriod kan benytte, kan I undersøge

om jeres barn er tjekket ind/ud. 

​

​

Anker 1
bottom of page