EasyKom

Her kan I finde information om, hvad EasyKom er, hvad vi, vores medlemmer og forældre  bruger systemet til. Hvis I ikke har fået adgang, eller har problemer med at modtage mails fra os, kan I få hjælp til dette nederst på siden.  

EasyKom

Er et webbaseret system til at registrere vores medlemmer. Vi bruger fx touchskærme til at registrere fremmødet hver dag. Og via Jeres EasyKom-login kan I anvende websiden el. appen, til at kommunikere digitalt, såvel som overordnet daglige beskeder, indbetalinger til café-, ture og krea-kontoen. 

EasyKiosk /Kasse

Den digital kasse.

Med EasyKiosk´s digitale kasse, kan I nemt få et hurtigt overblik over det som klubberne tilbyder i deres Café og de aktiviteter/ ture, der er på programmet. 

Dog bruger vi primært vores klubblade til at reklamere for vores ture og arrangementer. Så husk at tjekke dem enten i papirsform eller her på hjemmesiden. Vi reklamerer også på vores facebooksider. 

Alle vores medlemmer registreres, når de bliver indmeldt og får helt automatisk tildelt et klubnr. som vi/I skal anvende i EasyKom.

Her får I straks et overblik over saldo, dagligt forbrug, og det er også muligt at fastsætte en daglig beløbsgrænse for tilkøb i fx Cafén.

Forældre Adgang

Her kan du sætte penge ind i EasyKom, Café, Aktiviteter eller Værksted 

Fra web-indgangen kan forældre indsætte penge på barnets konto og ”øremærke” pengene til f.eks. cafe, værkstedet eller udflugter/aktiviteter. I vil som forældre altid kunne se den aktuelle konto-/saldooversigter, sætte beløbsgrænser, svare på tilladelser mm. Herudover vil det på sigt blive således, at I forældre også kan tilmelde jeres barn/børn til aktiviteter, madordninger, ture og lignende hjemmefra. 

Kan du/I ikke logge ind på Easyom, eller har du/I ikke modtaget en mail fra os el. EasyKom, så kan du trykke HER for at opdatere jeres oplysninger. Det er højst sandsynligt, fordi vi ikke har jeres nuværende mail-oplysninger, at I ikke har modtaget noget login.

Forældre App´en

Med denne app, som både iOS og Andriod kan benytte, får I adgang til en række forskellige informationer om jeres barn/børn i klubben. Appen kan downloades via AppStore el. GooglePlay. 

Kalenderen er bl.a. med til at give et overblik over kommende arrangementer, ture el. andre aktiviteter. Og I kan skrive vigtige beskeder til os ang. jeres barn/børn. 

Derudover kan I selvfølgelig tjekke om børnene har huske at tjekke ind og ud af klubben – og mange andre ting.

HER kan i finde et par vejledningsvideoer som datasign.dk har lavet

Har du ikke adgang endnu?

EasyKom er Klub Allerøds betalings- og medlemssystem.

Er du endnu ikke oprettet på EasyKom, så skal du først have adgang.

På forsiden af kluballeroed.dk skal du klikke på ”Har ikke adgang til EasyKom”. Det er ligeledes her du skal klikke, hvis du har glemt din adgangskode. I sådanne tilfælde får du tilsendt en ny.

Bemærk at der kan forekomme lidt ventetid, da dette skal gøres manuelt.

Når du har modtaget dit login skal du lave en ny adgangskode. Du bliver viderestillet til en side hvor du kan rette dine personlige oplysninger. Det er vigtigt for os, at I retter de personlige oplysninger, så vi har de rigtige telefonnumre og informationer om jeres børn.

Næste gang du skal logge ind, kan du bruge det link der ligger på kluballerod.dk. Du skal blot klikke på ”EasyKom login”

Information vedrørende tilmelding af ture

Det er kun muligt at betale til nogle ture hjemmefra via EasyKom. Det er så vi har mulighed for at ”retningsbestemme” visse ture til fx en årgang eller et klassetrin. På den måde ved vi cirka hvor mange medarbejdere, busser og hytter/lejligheder vi skal bruge. Der medfølger en vejledning ved tilmeldingen til større ture.

Andre ture, såsom biograf, fisketur, legeland eller andet skal børnene selv møde fysisk op i klubben og tilmelde sig turen. Er der penge på aktivitetskontoen får barnet en plads med det samme, forudsat turen selvfølgelig ikke er udsolgt.

Du har nu mulighed for at sætte penge ind på følgende konti: Cafe, Aktiviteter og Hobby/Værksted.

Man kan få en mail når der ikke er flere penge på en bestemt konto. Denne funktion kan aktiveres under ”Adviseringer”.

Trykker man nu på cafékonto, vil man kunne se, hvad der bliver købt i caféen.

HVIS I IKKE HAR ADGANG

Kan I ikke få adgang til EasyKom eller har modtaget en mail med login, kan I trykke HER for at få adgang. I skal blot indtaste jeres nuværende E-mail, og så får I tilsendt et login. Der kan godt gå et øjeblik, inden man modtager mailen fra EasyKom.

OBS Husk at tjekke jeres SPAM-filter hvis I ikke modtager en mail med login. Dette er, noget vi oplever relativt ofte.